Fordelen ved en 3 måneders kampagne til sociale medier er, at du får konkrete data på resultaterne (hvor mange personer har set annoncen og hvor mange gange er den blevet vist), sammenlignet med en avisannonce, hvor du ikke kan måle effekten af annoncen.
Her kan du se resultater, som 3 måneders kampagner har genereret for vores kunder. Organiske (gratis) resultater er ikke regnet med.
Aage Maagensen
Rækkevidde: 43.000
Eksponeringer: 75.000
Glarmester Aage Larsen
Rækkevidde: 35.000
Eksponeringer: 180.000
Lolle Frugt
Rækkevidde: 32.000
Eksponeringer: 225.000
Østergades El
Rækkevidde: 33.500
Eksponeringer: 133.500
Cocotten
Kliks: 1.064
Eksponeringer: 80.000
Rækkevidde = antal personer, der har set videoen
Eksponeringer = antal visninger
Kliks = Antal kliks på link til hjemmeside
Bonusinfo:
- For Glarmester Aage Larsen endte 3 måneders kampagnen med at fordoble deres omsætning, og vi måtte midlertidigt pause annoncen, da de ikke kunne følge med på værkstedet.
Årsagen til, at tallet for eksponeringer er højere end tallet for rækkevidde skyldes, at personerne bliver vist annoncen flere gange.
Gentagelserne sikrer, at modtagerne bliver mindet om din virksomheds produkter og services, så de husker dem, når behovet opstår.
OBS: Resultaterne kan variere meget afhængigt af målgruppens størrelse/interesser og det geografiske område.