
CASE
Aage Maagensen
Vi tager os af markedsføringen
Revisionsfirmaet Aage Maagensen har gennem 5 år brugt KonceptLab til deres eksterne markedsføring på sociale medier, nyhedsbreve, hjemmeside og diverse trykte medier.
Gennem det lange samarbejde har vi hjulpet med at gennemføre forskellige projekter og kampagner, som har fået stor betydning for revisorvirksomhedens udvikling. I 2022 var vi bl.a. med til at udarbejde og markedsføre deres nye tiltag med grafiske årsrapporter og ESG-rapporter, som både blev lanceret i trykte hæfter og digitalt.
I ny og næ har en stor revisionsvirksomhed også brug for nye medarbejdere, og når konkurrencen er stor, så er det med at skille sig ud i mængden.

Eksempler på videoer
Jobkampagne
I foråret 2023 bad Aage Maagensen os om at lave et bud på en kampagne, som kunne booste deres synlighed for jobsøgende revisorer og bogholdere. Vi var i tidspres, da kampagnen helst skulle lanceres inden for et par dage, da ønsket var at gennemføre ansættelser inden månedens udgang – og vi var knapt halvvejs i måneden.
Efter løbende dialog med revisionsfirmaet og flere idérunder landede vi på et koncept, der skulle bringe det lokale i fokus. Idéen var at ’klistre’ løbesedler op rundt omkring i Nykøbing F. by, og tage billeder af det til sociale medier. Formålet var, at modtageren, som er kendt i byen, hurtigt kunne gennemskue lokationen og det lokale aspekt. Løbesedlerne formidlede budskabet om ledige stillinger på forskellige måder, bl.a.: ”Revisor efterlyses” og ”Vi mangler deltagere til Sydhavsstafetten” m.m.
Kampagnen satte vi i gang på hhv. Facebook, LinkedIN og på Folketidendes hjemmeside -topbanner. Derudover kørte vi også annoncer på Jobindex.
Revisionsfirmaet fik både ansøgninger inden månedens udgang og i måneden efter, hvilket resulterede i ansættelser.








